Overzicht klachten

Op deze pagina ziet u welke klachten wij behandelen. Klik op de klacht voor meer informatie.

TandartsKortenhoef

Rugklachten Fysiotherapie Sterrenburg

Rugklachten

Er bestaan verschillende soorten rugklachten die kunnen voortkomen uit diverse oorzaken, zoals een onjuiste houding of overbelasting.

Nekklachten Fysiotherapie Sterrenburg

Nekklachten

Veel Nederlanders ondervinden dagelijks last van nekklachten, een veelvoorkomend probleem dat de levenskwaliteit kan beïnvloeden.

Schouderklachten

Schouderklachten

Ongeveer een derde van de bevolking heeft weleens te maken heeft met schouder ongemakken.

Stuitpijn Fysiotherapie Sterrenburg

Bekkenklachten

In Nederland ondervinden veel mensen hinder van bekkenklachten, een aandoening die diverse oorzaken kan hebben.

Stuitpijn Fysiotherapie Sterrenburg

Stuitpijn

Net zoals nek en rugpijn, is stuitpijn ook een relatief veelvoorkomend probleem. Het treft mensen van alle leeftijden en geslachten,

Hoofdpijn

Hoofdpijn

Veel mensen in Nederland ondervinden hinder van hoofdpijnklachten. Het is een veelvoorkomend probleem met diverse mogelijke oorzaken.

Enkelklachten Fysiotherapie Sterrenburg

Enkelklachten

In Nederland ervaren veel mensen problemen met hun enkel, wat een veelvoorkomende kwestie is die de mobiliteit en levenskwaliteit belemmert.

Knieklachten Fysiotherapie Sterrenburg

Knieklachten

In Nederland ervaren veel mensen knieklachten. Deze klachten kunnen variëren van pijn en stijfheid tot verminderde mobiliteit.

Claudicatio intermittens Fysiotherapie Sterrenburg

Claudicatio intermittens

Deze aandoening ontstaat door vernauwing van de bloedvaten in de benen, waardoor er onvoldoende bloedtoevoer naar de spieren plaatsvindt.

COPD Fysiotherapie Sterrenburg

COPD

Deze aandoening, die voornamelijk wordt veroorzaakt door roken en leidt tot een beperkte luchtstroom in de longen.